MÍNIMAL

Cercar la màxima expressivitat plàstica amb el mínim de mitjans. Donar a la composició una importància gairebé obsessiva. Oblidar el tema per centrar-nos en la forma. Meravellar-nos davant els ritmes, els patrons i les seqüències, naturals o artificials. Espontànies o minuciosament calculades. Des de l’atzar i la casualitat, al rigor i l’exactitud matemàtica ja sigui d’un paisatge, un objecte, un ser viu, un edifici… Sempre buscant la imatge precisa (i preciosa), tot aprenent a veure perspectives insòlites, biaixos sorprenents, angles ocults…

Civada (avena)
Civada (avena)

oznor
Campanar de Fornells de la Selva

Detall arquitectònic
Detall arquitectònic

cof
Sí, és una foto. Ombres darrere d’un vidre esmerilat.

dig
El darrer “checking out”

oznor
“Escultura per a Europa” (detall) d’Andreu Alfaro

Ombres al paviment del bathroom
Ombres al paviment del “bathroom”

No entenc aquests humans
No entenc aquests humans…

Vista en contrapicat d'una columna salomònica de maons
Vista en contrapicat d’una columna salomònica de maons

cof
Vertigen a les escales mecàniques

Cal·ligrafia de filferro
Cal·ligrafia de filferro

Llibertat presos polítics!
Llibertat presos polítics!

Algú ha trepitjat la petita bassa glaçada del jardí
Fred negre: algú ha trepitjat la petita bassa glaçada del jardí

Cinta transportadora de persones
Cinta transportadora de persones

Retractilat
Retractilat

Land Art fortuït
Land Art fortuït

Tancament de volta catalana
Tancament de volta catalana

Composició casual amb un plàstic endut pel vent
Composició casual amb un plàstic endut pel vent

La suau policromia de les tiges de colza
La suau policromia de les tiges de colza

memòria
Sorral a la platja de Riells, a l’Escala

Auditori de Tenerife
Auditori de Tenerife

SONY DSC
Composició de la porta oberta

Girona edifici Serveis Territorials Generalitat
Girona, edifici dels Serveis Territorials de la Generalitat

SONY DSC
Tanca d’un jardí botànic