


Pintures murals realitzades per l’artista Marina Capdevila situades als murs de la Residència Geriàtrica del Puig de’n Roca de Girona (Catalunya)




El canal 33 de TV3 va estrenar la sèrie «La pell dels murs», amb un documental realitzat per Aurora Sulli, que mostra el procés de creació d’aquest fantàstic mural de Marina Capdevila com a homenatge als avis i en record de la seva mare. El podeu veure aquí amb subtítols en català, castellà i anglès:

“Envellir és com escalar una gran muntanya: mentre pugem amunt, les forces disminueixen, però la mirada és cada vegada més lliure i la vista més àmplia i serena.»
Ingmar Bergman
IMPORTANT: Si les voleu veure com cal, gaudiu les imatges sempre que pugueu directament a la web i en una pantalla més gran que la de l’smartphone. La tramesa per e-mail les comprimeix molt i perden molta qualitat.
Awesome street art, I realy love it.
Great pictures you made.
Thanks for sharing and many greets,
Rudi
Me gustaLe gusta a 1 persona
Thanks Rudi. You are very kind to your comment. 🙏🏼
Me gustaLe gusta a 1 persona
🤩🤩🤩
Me gustaLe gusta a 1 persona
Molt interessant. A més, és una bona manera de decorar un edifici anodí
Me gustaLe gusta a 1 persona
El que més em va emocionar és la implicació que els avis de la residència van tenir en el projecte fins arribar a fer-se’l seu. Has vist el vídeo?
Me gustaLe gusta a 1 persona
Sí, fins al final. Obres com aquesta fan que no perdi la fe en les persones
Me gustaLe gusta a 1 persona
Wonderfull street art, and fantastic pictures.
Me gustaLe gusta a 1 persona
Thanks Richard!🙏🏼
Me gustaMe gusta
Indeed, a wonderful and happy tribute to the elders – great shots to boot!
Me gustaLe gusta a 1 persona
Thanks Cathy!🙏🏼
Me gustaLe gusta a 1 persona
Impressive!! I wouldn’t mind seeing more of this. Great post, great images!
Me gustaLe gusta a 1 persona
Thank you very much! 🙏🏼
Me gustaLe gusta a 1 persona
Ostres Francesc, quina artistassa pintant murals immensos i a favor de les avies i avis, me las fet conèixer, ja que la Marina Capdevila no la coneixia, preguntaré a la meva parentela Capdevila, si hi te res a veure si és de família… T’escric perquè m’he emocionat, i no sé pas si amb el que hi podem dir la nostra ho reps , o no,. Gràcies de veritat, tot el que envies es per tenir-ho en compte, ets un bon mestre, i de pedagogia, a part que et diverteixes, de veritat que en fas molta. Gràcies altra vegada.. Salut i petons D’olors
Me gustaLe gusta a 1 persona
Moooltes gràcies per les teves amables paraules Dolors! Si et mires el vídeo veuràs que li fan una entrevista a la Marina Capdevila i em sembla que diu que és de per allà baix a les terres de ponent. No sé si això et donarà alguna pista familiar. Desitjo que estigueu molt i molt bé. Abraçades.
Me gustaMe gusta