






“Temàticament, el món dels somnis i de les metamorfosis també ocupen la imaginació del fotògraf avui en dia […] però queda molt territori sense explorar […] combinar les imatges convencionals de la càmera i de la lent d’aquesta manera, implica un balanç tan definit entre el racional i l’irracional que ha desconcertat gairebé tots els fotògrafs que ho han intentat“
Henry Holmes Smith
IMPORTANT: Si les voleu veure com cal, gaudiu les imatges sempre que pugueu directament a la web i en una pantalla més gran que la de l’smartphone. La tramesa per e-mail les comprimeix molt i perden molta qualitat.
Wonderful collection. That’s one magnificent puddle in the first photo.
Me gustaLe gusta a 2 personas
Thank you! 🙏🙏
Me gustaMe gusta
Wonderful captures of a wonderful place!
Me gustaLe gusta a 2 personas
I’m so glad you liked it, Cathy. 🙏
Me gustaLe gusta a 1 persona
Wow! Quines fotos més fantàstiques! Em trec el barret.
Me gustaLe gusta a 2 personas
Celebro molt que t’hagin agradat! 🙏🏼
Me gustaMe gusta
Molt interessant captar la quotidianitat, que normalment passem per alt. La primera foto és senzillament perfecta
Me gustaLe gusta a 1 persona
Gràcies Rondaller!
Me gustaLe gusta a 1 persona
Ha estat una sorpresa i una experiència fascinant revisitar amb uns altres ulls el meu espai urbà quotidià. Una mirada ben suggerent. Gràcies, Francesc.
Me gustaLe gusta a 2 personas
Gràcies a tu Pere. Els teus comentaris m’animen sempre a fer més fotos.
Me gustaMe gusta