IMPORTANT: Si les voleu veure com cal, gaudiu les imatges sempre que pugueu directament a la web i en una pantalla més gran que la de l’smartphone. La tramesa automàtica per e-mail als seguidors/es d’aquest bloc, les comprimeix molt i perden molta qualitat.
Algunes vistes de la cinglera de Sant Roc de la Barroca i de la de Rocafesa al municipi de Sant Martí de Llémena (Girona, Catalunya)
Pla de St. Joan i cingles de Sant Roc de la BarrocaErmita de Sant Joan del Pla, sense el pal de la llum -l’he esborrat!- que hi fa tant lleig.El Pla de Sant Joan amb Sant Roc al fons.Una altra vista de la cinglera de Sant Roc.I la darrera.La muntanya de Rocafesa al fons.Rocafesa més d’aprop.
“Vaig llegir fa poc els resultats d’un estudi que explicava que abans de la introducció massiva del mòbil com a càmera fotogràfica, els viatges resultaven molt més satisfactoris que ara. Molt interessant. Potser perquè abans ens dedicàvem a gaudir més directament de la realitat que teníem al davant.”
IMPORTANT: Si les voleu veure com cal, gaudiu les imatges sempre que pugueu directament a la web i en una pantalla més gran que la de l’smartphone. La tramesa automàtica per e-mail als seguidors/es d’aquest bloc, les comprimeix molt i perden molta qualitat.
Castanya (Castanea sativa)Card fuell (Carthamus lanatus)Setí (Lunaria annua)Card girgoler (Eryngium campestre)Líquen (Tal·lus crustaci)Card marià (Silybum marianum)Grana de la vara de Sant Josep (Solidago virgaurea)
“La representació, si es fa des d’un punt de vista original, tendeix a la creació.”
IMPORTANT: Si les voleu veure com cal, gaudiu les imatges sempre que pugueu directament a la web i en una pantalla més gran que la de l’smartphone. La tramesa automàtica per e-mail als seguidors/es d’aquest bloc, les comprimeix molt i perden molta qualitat.
“En la fotografia el més important que he après és a ser pacient i resilient al mateix temps. Com més aprenia i quant més progressava, més m’he adonat del poc que realment sé.”
IMPORTANT: Si les voleu veure com cal, gaudiu les imatges sempre que pugueu directament a la web i en una pantalla més gran que la de l’smartphone. La tramesa automàtica per e-mail als seguidors/es d’aquest bloc, les comprimeix molt i perden molta qualitat.
IMPORTANT: Si les voleu veure com cal, gaudiu les imatges sempre que pugueu directament a la web i en una pantalla més gran que la de l’smartphone. La tramesa automàtica per e-mail als seguidors/es d’aquest bloc, les comprimeix molt i perden molta qualitat.
“Una imatge per a mi normalment comença amb una certa intuïció de contrapunt en un paisatge: petit al costat de gran, alt al costat de baix, llum a la foscor, suavitat enmig de la duresa, alguna cosa d’aquest tipus.”
IMPORTANT: Si les voleu veure com cal, gaudiu les imatges sempre que pugueu directament a la web i en una pantalla més gran que la de l’smartphone. La tramesa automàtica per e-mail als seguidors/es d’aquest bloc, les comprimeix molt i perden molta qualitat.
IMPORTANT: Si les voleu veure com cal, gaudiu les imatges sempre que pugueu directament a la web i en una pantalla més gran que la de l’smartphone. La tramesa automàtica per e-mail als seguidors/es d’aquest bloc, les comprimeix molt i perden molta qualitat.
“A mesura que he anat progressant, he après la llum i com es comporta, això m’ha ajudat a afegir més drama i acció a les meves fotos mitjançant l’ús de les llums i les ombres.”
IMPORTANT: Si les voleu veure com cal, gaudiu les imatges sempre que pugueu directament a la web i en una pantalla més gran que la de l’smartphone. La tramesa automàtica per e-mail als seguidors/es d’aquest bloc, les comprimeix molt i perden molta qualitat.
IMPORTANT: Si les voleu veure com cal, gaudiu les imatges sempre que pugueu directament a la web i en una pantalla més gran que la de l’smartphone. La tramesa automàtica per e-mail als seguidors/es d’aquest bloc, les comprimeix molt i perden molta qualitat.
Fires i Festes de Sant Narcís a Girona (Catalunya)
Des del divendres 27 d’octubre fins a avui, diumenge 5 de novembre, Girona està celebrant aquest any la seva Festa Major, més anomenada popularment Fires de Sant Narcís. D’aquest llegendari sant de l’església catòlica que és el patró de la ciutat des del segle XI, es celebra el seu patrocini el dia 29 d’octubre.
Aquests dies s’apleguen a Girona un munt d’activitats culturals i festives, entre elles les tradicionals atraccions de fires. M’hi vaig passejar una estona hi hi vaig fer algunes fotos dels artilugis (que a mi em semblen, alguns d’ells, més de tortura que de diversió, coses de l’edat…;-) i d’alguns dels seus personatges, reals o imaginaris…
“L’art és descentrament permanent, sortir del centre normatiu que la societat imposa. I això no vol dir ni ser contracultural ni ser antisistema, vol dir viure la vida des de la complexitat implícita de tota forma.”
IMPORTANT: Si les voleu veure com cal, gaudiu les imatges sempre que pugueu directament a la web i en una pantalla més gran que la de l’smartphone. La tramesa automàtica per e-mail als seguidors/es d’aquest bloc, les comprimeix molt i perden molta qualitat.